На 13 јануари Wizz Air продаде тригодишни обврзници во вредност од 500 милиони евра со каматна стапка од само 1,35 проценти, откако доби над две милијарди евра налози од инвеститори, објави веб-страницата за бизнис вести „Портфолио“.
Нискобуџетната авиокомпанија со седиште во Будимпешта објави дека ќе започне програма за обврзници од 3 милијарди евра во август, но пандемијата го одложи издавањето.
Емисијата на обврзници ја истакнува силната побарувачка на кредитните пазари дури и во сектори со големи проблеми, како што е авионската индустрија.
Fitch Ratings ја потврди оценката „БББ-“ на Wizz Air со негативни изгледи во ноември. Побавното закрепнување на авионската индустрија од очекуваното е надокнадено од плановите за раст на возниот парк на компанијата, флексибилноста и силната ликвидност, се наведува.
Паричната резерва на Wizz Air од 1,6 милијарди евра ќе му овозможи да преживее во следните две години, дури и ако нејзините авиони бидат приземјени, изјави претходно извршниот директор Јозеф Варади. Тој зборуваше против тоа што владата обезбедува спасувачки средства за компаниите во индустријата.
За време на пандемијата, Wizz Air спроведе агресивна стратегија за проширување, користејќи ја својата силна ликвидност. Отвори голем број нови бази во Европа.
Аналитичарите очекуваат заздравувањето на Wizz Air да биде побрзо од заздравувањето на секторот, поради неговата ниска цена, летовите со кратки релации, флексибилноста во управувањето со рутите и поволната база на клиенти. Wizz Air работи со еден од најдобрите коефициенти на трошоците во индустријата и го следеше моделот на Ryanair за одржување на ниските трошоци и цените на билетите.
Бројот на патници на Wizz Air падна за 80% на 665.722 во декември, за разлика од над 3,3 милиони во основниот период. Факторот на оптоварување се намалил за 33,3 проценти на 56,1%, бидејќи капацитетот бил намален за 68 проценти, на 1,18 милиони места, според неодамнешните податоци на компанијата.
Водечката авиокомпанија од Централна и Источна Европа не даде насоки за својата фискална 2021 година поради неизвесноста на моменталната состојба. Авиокомпанијата го затвори периодот 2019-2020 година. со добивка од 281 милиони евра со приход од 2,76 милијарди евра.