СТАНДАРД life
Здравје

Овие четири симптоми укажуваат на недостаток на омега-3 масни киселини

ОМЕГА-3 масните киселини се составен дел од нашата исхрана и играат важна улога за здравјето. Сепак, недостатокот на овие хранливи материи може да доведе до различни знаци кои укажуваат на нерамнотежа на телото. Ова се четирите главни предупредувачки знаци кои можат да се појават ако страдаме од недостаток на омега-3 масни киселини.

1. Сува кожа и коса

Сувата, ронлива кожа и слабата коса може да бидат показатели дека на нашето тело му недостасуваат омега-3 масни киселини. Тие се одговорни за одржување на липидниот слој на нашата кожа и за задржување на влагата. Ако страдаме од недостаток на омега-3 масни киселини, тоа најмногу може да се одрази на нашата кожа.

2. Болка и вкочанетост на зглобовите

Омега-3 масните киселини се природни бранители од воспаленија и играат клучна улога во одржувањето на зглобовите во топ форма. Без овие клучни масти, би можеле да се соочиме со зголемено воспаление што доведува до вкочанетост и непријатност.

3. Тешкотии со концентрација

Мозокот е полн со омега-3 масни киселини, особено DHA (докосахексаеноична киселина), кои се клучни за подобра меморија и концентрација, па затоа се важни за когнитивната функција. Ако немаме доволно од нив, тоа може да влијае на способноста за фокусирање и обработка на информации.

Ова укажува на тоа колку се важни овие масни киселини за нашето ментално здравје, пишува TheHealthSite.

4. Замор и промени во расположението

Омега-3 масните киселини играат клучна улога во управувањето со нашето расположение и енергија. Ако страдаме од недостаток на овие важни масни киселини, можеме да доживееме замор и промени во расположението, што ја нагласува нивната важност за емоционалната и менталната благосостојба.

Недостатокот на омега-3 масни киселини може да има сериозно влијание врз нашето здравје. Важно е да се препознаат овие знаци и да се обезбеди соодветен внес на овие киселини со цел да се одржи оптималната физичка и ментална благосостојба.

Поврзани вести

Диететичар споделува идеи за закуски кои го намалуваат стресот на празниците

Urednik

Две ФАТАЛНИ ГРЕШКИ кои ги прават луѓето со ВИШОК КИЛОГРАМИ

Urednik

Совети од нутриционист Емилија: Каква храна треба да внесуваме во овој период од годината за да се заштитиме од настински и вируси?

Urednik