СТАНДАРД life
БИЗЛАЈФ

3 докажани начини да заштедите при купување: Не функионира само за оние кои не пробале

Разликата во цената помеѓу два производи е 10 денари, што ви се чини безначајно, па затоа не ни обрнувате внимание, нели? Сепак, замислете да купувате најмалку 100 артикли месечно со разлика во цена од 10 денари. Веќе сте таму со добивка / загуба од 1.000 денари.

Проблемот се јавува затоа што купувачите разликата во цената ја „мерат“ во однос на еден пар производи што ги споредуваат, заборавајќи на тонот на импулсивни набавки што ги прават за еден месец. Акциските цени често се пониски за 20, 30, 40 денари или повеќе од редовните, а освен тоа – важен е бројот на артикли што ќе ги купите за еден месец, т.е. од една плата.

Првиот докажан начин да заштедите при купување е список (1). Можеби ви изгледа застарено, но освен фактот дека е тешко да се сортираат сите неопходни / потребни производи, списокот (на хартија или електронски на телефон) ве одвлекува од непотребните, т.н. „импулсивни набавки“.

Држете се до списокот и нема да „лутате“ низ продавницата и да грабате од полиците сè што ви е интересно. Купувачите „најлесно паѓаат“ на сокови, грицки, слатки, работи за куќата од маркет … Иако персоналот од време на време го менува распоредот на храна во објектот, со цел да ве натераат да ја посетите целата продавница и да го пронајдете она што го барате, бидете фокусирани во купувањето.

На второ место е земање корпа наместо количка (2), а тоа првенствено се однесува на шопинг во помали маркети или ако не станува збор за „неделен семеен шопинг“. Значи, колку и да ви е полесно да туркате количка отколку да носите корпа – овој метод ве одвлекува од натрупување работи.

Кошницата е многу помала од количката, така што не многу работи можат да се вклопат во неа, туку само она што навистина ви треба во тој момент. Покрај тоа, кога клиентите ја „полнат“ количката, тие често имаат впечаток дека не купиле ништо, бидејќи во нив останува многу празен простор.

Друг начин да заштедите пари при купување што докажано функционира, се акциски цени (3). Насекаде во светот, нормално и пожелно е клиентите да гледаат цени и да избираат производи на попуст, а тоа нема никаква врска со куповната моќ.

Маркетите денес имаат богата понуда на сè, така што секогаш можете да најдете слични производи, но по различни цени. На пример, не сите кафиња се секогаш на попуст, ниту пак сите се нудат по редовни цени во даден момент. Истото важи и за чоколади, месни производи, сирење, тестенини, млеко итн.

Акциски цени во комбинација со носење готовина кога одите на шопинг – се добитна комбинација за заштеда. Картичките можат да бидат „меч со две острици“ за оние кои немаат навика да штедат и да управуваат паметно со своите финансии.

Поврзани вести

Работодавците откриваат: Како луѓето ги уништуваат своите шанси за вработување?

Влатко Зорба

Најсмешните изговори за не доаѓање на работа

Влатко Зорба

Зошто АМБИЦИЈАТА е убедливо најважна за успех во БИЗНИСОТ?

Влатко Зорба