Во последно време, жените, што е малку изненадувачки, преземаат работни места што претходно беа резервирани за мажи. Тие ги извршуваат на исто ниво или уште подобро, што е придружено со повисоки плати.
Најновите трендови сугерираат дека жените се движат од работни места со пониски плати, во кои мнозинството од женската работна сила „лежеше“, на повисоки позиции поврзани со финансиите, законодавството и лидерството.
Всушност, според статистичките податоци, жените се покомпетентни да бидат лидери, но тие имаат помала самодоверба од мажите. Сепак, постојат неколку индустрии во кои припадничките на понежниот пол се доминантни, а тоа се: здравство, сектор за човечки ресурси, образование и услужни активности.
Пример од 123 земји во светот покажа дека жените сочинуваат 67 проценти од работната сила во здравствениот и социјалниот сектор (1). Во САД, дури 80 проценти од здравствената работна сила ја сочинуваат жени. И погодete кој сочинува 90 проценти од регистрираните медицински сестри? Нивната важност дојде до израз особено сега, во време на невиденa пандемиja.
Според „Crunchbase“ од пред неколку години, во 2017 година, само 17 проценти од технолошките стартапи имале \ena-основач. Сепак, според некои проценки, тој процент скокнал на 30 или повеќе.
Сепак, тоа не изненадува многу. Образованието (2) одамна е област во која доминираат жените. Дури и во 19 век, жените обично имаа раководни позиции во колеџи и, општо, во училишниот систем.
Има голем број жени во областа на човечките ресурси (3). Според извештајот од 2016 година на Бирото за статистика на трудот на САД, 72 проценти од менаџерите во тој домен се жени. Посебен извештај објавен од Payscale.com во 2017 година покажува дека во тоа време имало неверојатни 86 проценти жени вработени во услуги со човечки ресурси.
Една од причините за овој резултат е биологијата, односно дека жените се „по природа социјално поинтелигентни и емпатични од мажите“.
Исто така, дојдовме до четвртата област, што е услужен сектор (4), со акцент на услугата за клиенти. Клучните совети за тоа како да обезбедите одлична услуга за клиентите се однесуваат на емпатија, вештини за слушање, трпеливост, решавање проблеми и телефонски вештини. Истражувањата покажуваат дека на жените таму им оди подобро.