СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Apple повторно на врвот на светот: Вреди повеќе од моќниот Amazon, но не благодарение на iPhone

Apple го престигна Amazon за прв пат во последните пет години, за да стане највредниот бренд во светот, се вели во извештајот на консултантската компанија „Brand Finance“.

Тоа е исто така првата компанија што достигна цена од 2 трилиони долари на пазарот минатата година. Вредноста на брендот, производителот на iPhone, порасна 87 проценти во последните 12 месеци и достигна 263,4 милијарди долари, според индексот Brand Finance Global 500 2021.

Зголемувањето се препишува на стратегијата за диверзификација на Apple, што ја наведе компанијата да се прошири во дигитални и претплатнички услуги и да ги истражи потенцијалите на електричните автомобили.

– Додека Apple, пет години откако го зазеде првото место за последен пат, ја врати титулата највреден светски бренд на Amazon, повторно сме сведоци на она „Размисли поинаку“: од Mac до iPod, iPhone, iPad, Apple Watch- и, претплатнички услуги, до бесконечност и пошироко – изјави извршниот директор на „Brand Finance“.

Исто така, се очекува Apple да оствари највисок квартален приход досега и првиот вкупен износ над 100 милијарди долари, кога ќе пријави заработка во среда. Второпласираниот Amazon, сепак, успеа да забележи 15% зголемување на вредноста на брендот до 254,2 милијарди долари

– Гигантот во малопродажба е една од ретките брендови кои имаат голема корист од пандемијата. Во текот на вториот и третиот квартал на 2020 година, платформите за е-трговија забележаа најголем раст на приходите од 2016 година – посочува Дејвид Хајг.

Поврзани вести

Бафет: Кук го нема дизајнерскиот гениј на Џобс, но има исклучително знаење

Влатко Зорба

„Виз ер“: Суспендирани рутите за Милано, Тревизо и Бергамо

msp-admin

Банкротираа 20% од рестораните во Бугарија

msp-admin