Стандард
КОМПАНИИ

БМВ, Мерцедес и Фолксваген скоро недопрени во кризата

Иако расположението во автомобилската индустрија во средината на минатата година се чинеше прилично катастрофално, по крајот на 2020 година резултатите на германските предводници не се толку лоши.

Напротив, Фолксваген и Дајмлер ја завршија годината со завиден профит, а позитивни сигнали за целогодишното работење дојдоа и од БМВ.

Да го разгледаме прво најголемиот европски концерн, Фолксваген. Точно е дека мораше да го отстапи првото место во светот на Тојата според бројот на продадени возила по неколку години, но минатата година заврши позитивно за нив. После негативниот прв квартал, нивниот бизнис се отвори брзо, со особено високи бројки во последните три месеци од 2020 година. Тие проценуваат дека нивниот оперативен профит минатата година бил десет милијарди евра, значително помалку отколку во 2019 година (19 милијарди). Обемот на продажба на сите нивни брендови заедно падна за 15% до 9,3 милиони возила, откако поголем минус имаше во Европа, многу помал во Кина.

Дајмлер, најпознат по марката Мерцедес-Бенц, исто така нема лоши вести. Благодарение на многу силното последно тримесечје, тие постигнаа многу добра вкупна годишна добивка од 6,6 милијарди евра, што беше значително над очекувањата на аналитичарите, а исто така и за повеќе од 50 проценти повеќе отколку во 2019 година, кога имаа значителни трошоци за преструктуирање. Тие постигнаа толку добри резултати и покрај фактот што минатата година продадоа десет проценти помалку автомобили, поточно 2,2 милиони. И за нив, тоа беше скоро брилијантна година во Кина, а продажбата дури порасна, неутрализирајќи ги влошените услови дома и во Северна Америка.

Што е со БМВ, третиот автомобилски скапоцен камен во Германија? Бројките за профит сè уште не се објавени, но се пофалија со пораст на слободниот проток на готовина, кој наводно изнесувал три милијарди евра. Тие очекуваат да достигнат пониска планирана маржа, но и да се вратат на долгогодишната висока маржа од околу осум проценти оваа година. Групата БМВ продаде 2,3 милиони возила ширум светот минатата година, падот на продажбата беше скоро поволен во споредба со минатата година (минус осум проценти), и тие исто така совршено ја надоместија тешката состојба во Европа и Америка со растот на продажбата во Кина.

Расположението во германската автомобилска индустрија се мери секој месец од економскиот институт Ифо, со седиште во Минхен. Нивниот индекс на расположение во индустријата малку се подобри на -7,5 во јануари (-8,5 во декември).

„Производителите се претпазливо оптимисти дека бизнисот ќе се подобри по „локдаунот“ и затоа во моментов ги зголемуваат залихите“, напиша Клаус Волхрабе, раководител на истражување на Институтот „Ифо“.

Поврзани вести

Virgin Atlantic на Брансон поднесе барање за банкрот во САД

msp-admin

Отворен првиот меѓународен саем за автомобили во време на корона

msp-admin

Audi сака да се откаже од моторот со внатрешно согорување за 10-15 години

Влатко Зорба
error: Превземањето на содржина без дозвола од авторот е дело казниво со закон!!!