СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Трговците се „гушат“ во непродадена облека, кој би можел да профитира од тоа?

Некои трговци се обидуваат да продадат барем дел од залихите, но поголемиот дел од облеката ќе заврши во ѓубре. Затоа, бизнисот на компаниите за рециклирање на текстил е во подем.

Поради залихите на непродадена облека во вредност од стотици милијарди евра, британските „Маркс и Спенсер“, германски „Хуго Бос“ и бројни други европски и американски модни брендови и трговци со облека значително ги намалија нарачките во азиските текстилни фабрики за пролетната колекција.

Според Ројтерс, глобалната текстилна индустрија се надевала дека 2021 година ќе биде далеку подобра од претходната година, кога побарувачката за облека опадна за 17 проценти поради затворањето на економските активности, но и трендот на работа од дома.

Сепак, новиот бран на затворање на европските економии и многу бавната динамика на вакцинација во повеќето земји во светот ги разбија овие надежи. Некои големи трговци на облека од западот посочуваат дека се „гушат“ во залихите на облека од минатата година, што нормално би се распродала за време на есенските и зимските попусти, пишува „Пословни“.

На пример, британскиот малопродажник „Примарк“ откри за Ројтерс дека има складирано облека во вредност од околу 150 милиони фунти (205 милиони долари) од сезоната пролет / лето 2020 година и колекција есен / зима во вредност од 200 милиони фунти. Но, проблемот на „Примарк“ е само капка во океанот на неволји што моментално се соочуваат со текстилната индустрија. Консалтинг фирмата „Мекинзи“ проценува дека глобалната вредност на непродадената облека во продавниците и магацините е помеѓу 140 и 160 милијарди евра. Тоа е двојно повеќе од вообичаените нивоа. Соодветно на тоа, новите нарачки се намалуваат.

Трговците на мало со облека, исто така, внимаваат да не складираат, вели Рон Фраш, поранешен претседател на „Сакс Фифт Авенју“, кој сега е партнер во инвестициската фирма Кастанеа Партнерс, која работи со голем број текстилни брендови. Некои трговци се обидуваат да продадат барем дел од акциите, но поголемиот дел од облеката ќе заврши во ѓубре. Затоа, бизнисот на компании за рециклирање на текстил е во подем.

Поврзани вести

Електричен или бензински автомобил – што е поевтино?

Влатко Зорба

Луфтханза ги обновува летовите до 20 дестинации

msp-admin

Најголемиот стартап од Балканот дебитираше на Волстрит

Влатко Зорба