Twitter можеби не е прва асоцијација кога станува збор за социјалните медиуми. Сепак, платформата за микроблогирање активно ја користат над 300 милиони корисници. Апликацијата е популарна во некои земји, но голем дел од публиката е лоцирана во САД. Многу Европејци, исто така, се потпираат на Твитер за секојдневен пристап до вести, интересни објави и ексклузивна содржина.
Компанијата се обидува да избегне директна конкуренција со Facebook и има сериозен финансиски ресурс. На пример, пред неколку месеци ве известивме дека Twitter исто така сака да го купи TikTok. Можноста да се стекне апликацијата дојде откако американската влада ги принуди шефовите да го продаваат својот бизнис во САД.
Понудата на Twitter не беше прифатена, но тоа е добар пример за тоа како компанијата се обидува да бара можности за проширување во индустријата. Еден од приоритетите за годинава ќе бидат зголемените инвестиции во виртуелна валута, како и стекнувањето апликации кои ветуваат раст во иднина.
Сега разбираме дека претставниците на Twitter воспоставија контакти и деловни состаноци со индискиот стартап ShareChat. Интересен детал е тоа што компанијата веќе инвестираше повеќе од 100 милиони долари во развој на платформата за социјални медиуми. Така, Twitter се обидува да го прошири своето влијание во Индија, која е втор по големина Интернет пазар.
Според TechCrunch, преговорите достигнале завршна фаза и Твитер понудил 1,1 милијарда долари за купување на деловната активност на стартапот. Во исто време, ветени се дополнителни инвестиции од уште 900 милиони долари. Специфичен мотив за зделката е желбата на Twitter да добие контрола над „MOJ“ – апликација за споделување кратки видеа.
Предложената сума може да го направи „MOJ“ посериозен конкурент на TikTok, а со тоа и солиден извор на приход за Twitter во Индија. Разговорите меѓу двете страни сè уште не постигнале конечен договор, но се чини дека интересот за ShareChat расте.