СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Војната меѓу Facebook и Apple околу безбедноста на личните податоци ескалира

Две најголеми технолошки компании се најдоа во центарот на сериозен конфликт што избувна во последните недели од 2020 година. Специфичен мотив за влошување на односот помеѓу Facebook и Apple е воведување на нова функционалност во iOS 14.

Незадоволството е предизвикано од обезбедувањето на лесен начин за сопствениците на iPhone да блокираат одредени апликации да ја следат нивната активност на Интернет.

Facebook генерира приходи од рекламирање и таквата можност значи дека може да изгубат значителни финансиски ресурси од еко-системот на iOS. Разговорите меѓу двете страни за случајот се чинеше дека не го дадоа посакуваниот резултат, бидејќи Facebook го обвини Apple за нефер деловни практики.

Социјалната мрежа ги дефинира постапките на нејзиниот конкурент како сериозен удар врз независните програмери.

Компанијата тврди дека промените ќе влијаат на апликациите на трети лица, бидејќи Apple ќе генерира приходи искористувајќи ја својата контрола врз екосистемот iOS. После тоа, нападите на Facebook кон Apple се проширија и во печатените медиуми.

Социјалната мрежа исто така планира да покрене тужба против Apple под обвинение за монопол на App Store и воспоставување намерна контрола врз апликации од трети страни. Во разговор со инвеститорите, Марк Закерберг ги информираше дека безбедносните политики на Apple имаат една цел, а тоа е проширување на деловната активност на компанијата.

Според него, може да изгледа дека Apple се обидува да им помогне на своите клиенти, но всушност го ограничува нивниот избор и штети на природната конкуренција. Шефот на Apple исто така си дозволи да го критикува Facebook и начинот на кој тие генерираат и чуваат информации за корисниците.

Тим Кук се приклучи на разговор на Интернет, кој беше дел од конференцијата Computers, Privacy and Data Protection на ЕУ. Тој не само што го критикуваше Fаcebook, туку и го стори тоа без да го спомне името на компанијата. Неговото мислење е дека главната цел на социјалната мрежа е да собере што повеќе информации за корисникот, без оглед на последиците и начинот на кој ќе го сторат тоа.

Поврзани вести

Дури и најсилната европска економија не е отпорна на короната, загрозени 15% од компаниите

msp-admin

Компании ширум светот се здружија против Фејсбук, а еве и зошто

msp-admin

„Tesla Cybertruck“ доаѓа и во Европа?

msp-admin