Audi веќе нема да развива нови мотори со внатрешно согорување, туку само ќе ги подобри постоечките типови на единици од сегашната гама во своите модели во иднина.
Компанијата од Инголштад се реши на овој потег со цел да обезбеди повеќе средства за инвестирање во електрификација на својот опсег на производство.
Судејќи според зборовите на првиот човек на Audi, Маркус Дусман, со овој потег на германската компанија, познатата и на нашите простори многу популарна кратенка – TDI, заминува во историјата.
А4 и А6 „на струја“
Дусман за германски „Automobilwoche“ потврди дека нема да има нови генерации на SUS мотори, но дека Audi ќе ги користи моторите што ги произведува во моментот до конечниот прекин на производството на автомобили напојувани од фосилни горива, што ќе биде усогласено со поновите регулативи за издувните гасови.
Оваа одлука на Audi може да значи дека и во наредниот период истото може да се очекува и од другите делови на групацијата VW, со оглед на фактот дека Audi, во рамките на таа групација, е лидер кога станува збор за развој на нови технологии.
И дали некои идни модели А4 и А6 „на струја“ ќе бидат популарни во оваа област како денес нивните предци на TDI, ќе знаеме за некои 10 до 15 години.
Другите не се откажуваат од моторот SUS
Во последниве месеци, од Германија пристигнуваат делумно контрадикторни информации на тема „електрификација“ на автомобилската индустрија. Така, додека за некои преминот кон електричен погон е неизбежен, други не се откажуваат од обидот да ги задржат моторите со внатрешно согорување што е можно подолго.
Така, германскиот министер за транспорт Андреас Шојер неодамна изјави дека забраната за продажба на нови автомобили со бензински и дизел мотори е планирана од 2035 година, но исто така и дека Германија ќе продолжи да го поддржува развојот на технологијата за синтетичко гориво, кое може да се користи во класичните мотори.
Побавна патека до целосна електрификација
Одлуката на Audi е во спротивност и со изјавата на извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, кој неодамна истакна дека познатиот баварски производител нема намера да престане да развива SUS мотори, бидејќи „побарувачката за возила со внатрешно согорување ќе биде многу изразена во наредните години“.
Следува дека BMW ќе мора да најде начини да се справи со уште построгите регулативи за најавените издувни гасови. И покрај тоа, таа компанија не ја занемарува „електрификацијата“, па затоа веќе има неколку хибриди и електрични модели кои се нудат, чиј број планира да се зголеми уште повеќе.
Како и неговиот главен ривал Mercedes-Benz, се чини дека BMW избра малку побавен пат кон целосна електрификација на својата гама, наспроти порадикалната стратегија на Audi. BMW очигледно верува дека, во блиска иднина, сè уште има простор и за бензинските и дизел моторите, како и за електричните автомобили. До кога, останува да видиме …