Британскиот комичар Саша Барон Коен изјави дека доколку постоеше Фејсбук во 1930-тите тој дури и ќе му дадел простор на Хитлер да пропагира антисемитизам.
Барон Коен ја критикуваше компанијата за време на говорот во Њујорк, а Гугл, Твитер и Јутуб ја обвинија компанијата за продажба на „апсурдни работи“ на „милијарди луѓе“.
Компании како овие се под зголемен притисок да го спречат и потиснат ширењето на дезинформациите за време на политичките кампањи.
На крајот на октомври, Твитер објави дека нема да има повеќе политичко рекламирање на оваа мрежа од 22 ноември. Претходно оваа недела, Гугл објави дека огласувачи нема да можат да поставуваат реклами со таргетирање на луѓе врз основа на она што го барале на Интернет.
Аналитичарите велат дека има поголем притисок на Фејсбук да воведе слични мерки.
Компанијата соопшти дека Барон Коен погрешно ги протолкувал нивните правила и дека говорот на омраза е веќе забранет на нивните социјални мрежи.
„Ние ги блокираме луѓето кои се залагаат за насилство и ги отстрануваме сметките на оние што фалат и поддржуваат (ваков говор). Никој – како политичарите – не може да се залага или објавува омраза, насилство или масакри на Фејсбук“, додаваат оттаму.
Говорејќи на самитот „Никогаш е сега“, организиран од Anti-Defamation League, комичарот го критикуваше основачот на Фејсбук, Марк Закерберг, бранејќи ја позицијата на компанијата да не забранува политички реклами кои содржат невистини.
„Ако им платите, Фејсбук ќе објави „политичка“ реклама каква што сакате, дури и ако објавувате лага. Дури и ќе ви помогне прецизно да ги насочите нивните корисници, така што тие лаги ќе имаат максимален ефект“, рече Барон Коен.
„Со оваа изопачена логика, да постоеше Фејсбук во 1930-тите, на Хитлер ќе му беше дозволено да објавува реклами во рок од 30 секунди за неговото „решение“ на „еврејскиот проблем“.
Тој додаде дека е време за „темелно преиспитување на социјалните медиуми и како тие шират омраза, заговори и лаги“ и го доведе во прашање описот на Закерберг на Фејсбук како бастион на „слободниот говор“.
„Мислам дека сите ќе се согласиме дека не треба да даваме бесплатна платформа за омраза и педофили за промовирање ставови и таргетирање на жртвите“, додаде тој.
Претходно овој месец, меѓународна група пратеници бараше насочените политички реклами на социјалните медиуми да бидат суспендирани сè додека оваа област на рекламирање не биде регулирана со закон.
Пред Меѓународниот комитет за дезинформации и лажни вести беше споделено дека деловниот модел, прифатен од социјалните мрежи, ја направил „манипулацијата профитабилна“.