Стандард
КОМПАНИИ

„Црни донации“ го „истуркаа“ Бајден кон Белата куќа

Се чини дека новоизбраниот претседател на САД, Џо Бајден може да го должи својот избор на големи суми на т.н. „црни пари“ за финансирање на неговата кампања.

Имено, според информациите на „Блумберг“, кампањата на Бајден била поддржана со дури 145 милиони долари, т.н. „црни донации“. Тоа се пари на анонимни донатори, така што јавноста најверојатно никогаш нема да го знае потеклото на тие пари, ниту луѓето кои ги платиле.

За да биде приказната уште поинтересна, „црните донации“ на Бајден се дури пет пати поголеми од оние што ги доби кампањата Трамп, кои имаа „само“ 28,4 милиони долари пари од такво потекло.

Покрај тоа, станува збор за рекордна количина на такви донации во историјата на претседателските кампањи на САД. Претходен рекордер беше номинираниот републиканец Мит Ромни, кој во 2012 година доби 113 милиони американски долари анонимни донации.

Оваа приказна, исто така, зборува многу за недоследноста во Демократската партија, која со години се залагаше за забрана на вакви видови донации. Овој пат се чинеше дека не им пречи премногу бидејќи очигледно решија да сторат сé за да го победат Доналд Трамп.

Законите за финансирање на кампањата, во теорија, треба да го ограничат влијанието на големите пари врз политичарите. Но, системот има отворени празнини, што ги искористија групите што го поддржуваат Бајден и другите кандидати.

„Тој имаше корист од тоа“, рече Лари Нобл, поранешен главен советник на Федералната изборна комисија.

Портпаролот на Бајден не одговори на прашањата од новинарите на „Блумберг“.

Неговата кампања повика на забрана за трошење на одредени видови непрофитни организации за да се влијае на изборите и побара секоја организација што троши повеќе од 10.000 долари на изборно влијание да се регистрира во ФЕЦ и да ги открие своите донатори. Генерално, демократите во овој изборен циклус профитирале со 326 милиони долари црни пари, според Центарот за реактивна политика. Тоа е повеќе од двојно од 148 милиони долари поддржани од републикански групи.

Некои демократски групи кои целосно или делумно се потпираа на „црни пари“ потрошија големи суми на рани реклами кои го напаѓаа Трамп во критичните држави на бојното поле како Мичиген, Пенсилванија и Висконсин.

Интересно, иако Мајкл Блумберг донираше 115 милиони долари за кампањата на Бајден, првенствено финансирајќи активности во Флорида, Доналд Трамп сепак победи во таа држава.

Поврзани вести

Србија од утре останува без туристички агенции

msp-admin

Важна маркетинг лекција од Мишел Фајфер

msp-admin

Huawei ќе гради 5G фабрика во Европа

msp-admin
error: Превземањето на содржина без дозвола од авторот е дело казниво со закон!!!