СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Наскоро ќе може да заработите многу повеќе на Инстаграм

Основачот на Фејсбук, Марк Закерберг објави нови алатки на Инстаграм кои ќе им овозможат на креаторите на содржини на оваа социјална мрежа да заработат повеќе пари.

Според CNBC, компанијата подготвува пакет алатки, вклучително и „Creator Shops“, „Affiliate Commerce“ и „Branded content marketplace“.

Креаторот на продавница претставува проширување на постојните можности за купување преку Инстаграм, дозволувајќи им на компаниите да ги продаваат своите производи. Закерберг изјави дека голем број креатори на содржини веќе имаат свои продавници и дека едниот дел од овој деловен модел создава одлична содржина, а другиот им продава разни брендирани производи на своите обожаватели.

Покрај тоа, компанијата подготвува „брендиран пазар на содржина“, што ќе им помогне на влијателните да најдат спонзори. Закерберг посочува дека алатка од овој тип ќе им овозможи на новите таленти да добијат пари за нивната креативност и содржина.

Засега нема детали за тоа како би можела да работи оваа продавница, но извршниот директор на Фејсбук изјави дека идејата е да се создадат поповолни услови за креаторите на содржини.

Минатата година, компанијата воведе продавници на Фејсбук и продавници на Инстаграм како дел од стратегијата да се појави поголема комерцијална содржина директно на социјалната мрежа. Овие продавници им овозможуваат на компаниите да продаваат директно на клиенти. Некои од најпопуларните креатори на содржини на Инстаграм, како Ким Кардашијан, веќе имаат активности на своите профили на Инстаграм. Авторските продавници ќе им овозможат на повеќе креатори да продаваат преку Инстаграм.

„Стана особено важно во последната година. Многу брендови ги префрлија своите продавници на Интернет поради пандемијата. Нашата цел е да го направиме купувањето преку Инстаграм поинтимно и попријатно за клиентите“, објаснува Закерберг.

Плаќањето на инфлуенсери за промоција на производот е друга работа на која работи Инстаграм. Според најавите, креаторите на содржини треба да добијат процент од продажбата на работи што ги препорачуваат, а Инстаграм треба да создаде платформа за нив што ќе го структурира сето тоа.

Сите овие измени се најавени и веќе се работи на нив. Додека многу корисници веќе имаат онлајн продавници и формираат партнерства со брендови, овие работи се случуваат надвор од Инстаграм. Новите алатки можат да им помогнат на креаторите полесно да најдат спонзори и партнери, а на Инстаграм поголема контрола врз продажбата.

Поврзани вести

Најголемата зделка во светот на луксузот – 15,8 милијарди долари

Влатко Зорба

Honda повлекува дури 761.000 возила

Влатко Зорба

Луѓето од овие три земји најмногу се збогатиле во 2020 година

msp-admin