СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Шефот на „Дајмлер“: „Епл“ и „Алибаба“ ќе бидат силна конкуренција

Извршниот директор на „Дајмлер“ вели дека технолошките гиганти „Гугл“, „Епл“ и „Алибаба“ ќе бидат опасна конкуренција доколку се решат да влезат во сегментот на електрични автомобили.

Иако технолошките гиганти допрва треба да започнат со продажба на сопствени автомобили, извештаите сугерираат дека наскоро би можеле да лансираат производи што комбинираат хардвер и софтвер, додека се загрева трката за електрични возила.

„Ќе има силна конкуренција“, изјави извршниот директор на „Дајмлер“, Ола Калениус, во четвртокот за Си-Ен-Би-Си на прашањето дали е загрижен за влегувањето на дигиталните компании на пазарот на електрични возила.

„Кога една индустрија поминува низ трансформација, мислам дека е природно новите играчи да ја гледаат таа индустрија“, рече тој.

Калениус рече дека Дајмлер „ќе погледне за што се залага брендот и ќе го однесе тоа во следната технолошка ера“, додавајќи дека компанијата ќе може да се надоврзе на својата позиција доколку се справи добро.

Неговите коментари доаѓаат во време кога Мерцедес Бенц, кој е во сопственост на Дајмлер, лансира електрична верзија на својот предводник на луксузната лимузина S-Class.

„Некако е почеток на една нова ера“, рече Калениус, пред да додаде дека има многу „љубопитност“ околу новото возило.

Цените на луксузните седани ќе бидат објавени во текот на летото, но Калениус рече дека Дајмлер очекува да заработи пари на возилото од моментот кога тоа ќе се најде во продажба.

Тој додаде дека варијабилните трошоци се поголеми за возилата со голема електрична батерија отколку за возилата со традиционален мотор со внатрешно согорување.

„Нашата задача во текот на оваа деценија на трансформација е од една страна да ги намалиме променливите трошоци и да го вратиме паритетот на маргините во сите наши сегменти“, рече Калениус.

Технологијата на електрични возила е „сè уште во почетна фаза“ и има „многу работа“, продолжи тој. „Ќе се намали и ќе имаме технолошки развој. Јас сум оптимист дека ќе можеме да ги вратиме маргините на кои сме навикнати“.

Поврзани вести

Индија сака да ја привлече Tesla со предлози за поевтино производство од Кина

Влатко Зорба

Путин по 12 години на Светскиот економски форум: Традиционалните механизми на економски стимули се исцрпени

Влатко Зорба

Шефот на Volkswagen отвори Твитер и упати „закани“ кон Маск

Влатко Зорба