СТАНДАРД life
Фитнес

Експерти: 10 вежби кои согоруваат најмногу калории

Количината на потрошени калории со различни тренинзи варира во зависност од личноста и нивото на интензитет. Значи, ако сте се прашувале: „Која вежба согорува најмногу калории? одговорот не е толку едноставен.

Не само што типот на вежбање влијае на количината на потрошени калории, туку и на времетраењето на вежбата, вашето темпо, интензитет и возраста, висината и тежината.

„Има толку многу нијанси за согорување на калории во текот на денот“, вели тренерот Даниел Салтос.

Во просек согоруваме од 1500 до 2000 калории дневно само во секојдневниот живот. Но, повисока, потешка личност ќе согорува повеќе калории од пониска, полесна личност, бидејќи колку сте потешки, толку повеќе енергија му треба на вашето тело за да функционира, пишува Yahoo.

Следниве вежби согоруваат најмногу калории:

Трчање: „Трчањето е еден од најдобрите начини да согорите калории“, вели Салтос. Просечен човек може да согори од 500 до 1000 калории за еден час трчање. „Брзината, темпото и издржливоста се фактори кои можат да влијаат на овој опсег. Но, трчањето ги користи сите мускулни групи во телото, што ви овозможува да согорите повеќе калории“, додава тој.

Пливање: Пливањето е вежба која цели на повеќе мускулни групи. „За само 30 минути пливање, просечниот човек може да согори од 200 до 300 калории“, вели Салтос. Пливањето исто така го подобрува кардиоваскуларното здравје, ја гради издржливоста и ја зголемува силата – сите причини зошто би сакале да скокнете во вода.

Возење велосипед: Нема ништо подобро од убаво вечерно возење велосипед кога времето е убаво, а тоа е всушност одлична вежба. Долго, стабилно возење велосипед може да согори до 500 до 700 калории на час, вели Салтос. „Ако сакате да го зголемите интензитетот со интервали од спринтови од 20 секунди на неподвижниот велосипед и 10 секунди одмор или забавување, тогаш можете да согорите 500 до 700 калории за околу половина од тоа време“, забележува тој.

Интервален тренинг со висок интензитет (HIIT): Ако сакате интензитет, HIIT тренинзите го обезбедуваат токму тоа. Овие тренинзи вклучуваат напорна работа во интервали проследени со одмор. „Има толку многу верзии на HIIT, но традиционалната вклучува 20 секунди потење и 10 секунди одмор, осум рунди или четири минути“, вели Салтос. Бидејќи пулсот ќе ви биде зголемен, ќе согорите повеќе калории за помалку време. „Во просек, едно лице согорува 400 до 600 калории за 30 минути“, вели тој.

Прескокнување јаже: Оваа омилена активност на игралиште всушност може да направи чуда за вашето здравје. „Скокањето со јаже е одлично за зајакнување на долниот и горниот дел од телото додека ја подобрува издржливоста и кардиоваскуларната кондиција“, вели Салтос. Исто така, ја подобрува вашата координација, бидејќи вашиот ум мора да работи додека скокате. Скокањето со јаже може да согори од 600 до 1000 калории за еден час.

Тренинг за сила: Тренингот за сила е еден од најефикасните начини за согорување на калории. „Еден час вежбање за сила може да согори во просек од 300 до 400 калории, но ќе продолжите да согорувате повеќе калории во текот на денот поради ефектот EPOC“, вели Салтос. EPOC, исто така познат како прекумерна потрошувачка на кислород после вежбање, е забрзување на метаболизмот што се јавува по тренинг за сила поврзан со потрошувачката на кислород потребен за поправка на мускулите.

Тренерот Лук Зоки забележува дека сложените движења на нозете, кои вклучуваат кревање тегови, ќе согорат најмногу калории. „Комплицираните движења ангажираат повеќе мускули во едно движење што пак ќе согорува повеќе калории, а мускулите во телото што согоруваат најмногу калории се нозете“, вели тој, „Значи, сè што вклучува движење на нозете е одлично. Тој препорачува да започнете со чучњеви и скокови со телесна тежина, а потоа да продолжите нагоре со додавање тегови додека напредувате.

Бокс: Не само што боксот е одличен начин за ослободување на заморената енергија, туку помага и за подобрување на рамнотежата, зголемување на издржливоста и зајакнување на горниот дел од телото и јадрото. „Боксот исто така ви помага добро да согорувате калории, со тоа што просечниот човек согорува 500 до 800 калории за еден час вежбање“, вели Салтос.

Веслање: Движењата со туркање и влечење при веслањето се насочени кон повеќе мускулни групи вклучувајќи ги рацете, јадрото и грбот, помагајќи да се согорат калориите. „Еден час веслање ќе согори во просек од 400 до 600 калории“, вели Салтос. Ако не живеете покрај вода, размислете да купите машина за веслање или да одите во теретана што го има тоа.

Гимнастика: Гимнастиката вклучува сложени вежби и движења за тренирање на сила изведени ритмички, користејќи ја вашата телесна тежина како отпор. Патриша Гривс, експерт за корективни вежби, тренер за исхрана и основач на StrongHer Personal Training, вели дека 30-минутната сесија за вежбање може да согори помеѓу 140 и 200 калории, во зависност од вашата тежина и нивото на интензитет.

Спринт интервален тренинг (SIT): „Спринт интервалниот тренинг е сличен на HIIT по тоа што вклучува кратки рафали на интензивна активност (30 секунди),“ вели Гривс, „Разликата е во тоа што нивото на интензитет е уште поголемо за SIT, што овозможува подолго период на опоравување помеѓу секоја вежба“.

Поврзани вести

5 вежби на стол за рамен стомак: Правете ги секој ден без многу мака и труд

Urednik

Потребни се 10 минути дневно: Посилен задник со само 3 вежби

Urednik

На што навистина треба да внимавате кога вежбате за време на екстремни жештини?

Urednik