СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Фејсбук го ограничува пристапот до политичката содржина на својата платформа

Фејсбук соопшти дека ќе ја ограничи политичката содржина што корисниците ја гледаат на платформата, пишува „The Wall Street Journal“. На овој начин, компанијата потенцијално ќе ја намали својата улога на политичките избори и граѓанските дебати.

Денешната објава следи по изјавата на извршниот директор на Фејсбук, Марк Закерберг минатиот месец дека повеќето корисници сакаат да гледаат помалку политички содржини на Интернет. Закерберг рече дека отстранувањето на политичките објави ќе му овозможи на Фејсбук „да ја заврши својата работа подобро, што во основа ги зближува луѓето и промовира поздрави заедници“.

Фејсбук објави дека политичката содржина во моментов претставува само 6% од она што луѓето го гледаат на платформата. Компанијата ќе започне со експерименти за да ја намали оваа сума уште повеќе за потрошувачите во Канада, Бразил и Индонезија во следните недели.

Компанијата рече дека нема целосно да ги отстрани политичките содржини, но повеќе сака да истражува начини да ги ограничи на корисници кои претпочитаат да не ги гледаат.

Напорите на Фејсбук во оваа насока се клучни, бидејќи мрежата стана централен играч во изборите и социјалните движења низ целиот свет.

Закерберг во говорот во октомври 2019 година ги нарече социјалните мрежи „петта моќ“, ставајќи ги на исто ниво со медиумите, како и со извршната, законодавната и судската власт.

Промената на Фејсбук доаѓа по тешките претседателски избори во САД, кои двапати ја принудија компанијата да се повика на своите таканаречени „вонредни мерки“ за ограничување на граѓанската дебата. Првиот беше кратко по изборите во ноември, а вториот беше откако приврзаниците на поранешниот американски претседател Доналд Трамп упаднаа во Капитол на 6 јануари.

Претходно, „The Wall Street Journal“ објави дека интерно истражување на Фејсбук спроведено пред изборите заклучило дека најактивните политички групи на Фејсбук користеле говор на омраза, ширеле теории на заговор и повикувале на насилство.

Во зависност од тоа до каде се менува Фејсбук, намалувањето на видливоста на политичката содржина може да го збрка екосистемот на активизам преку Интернет, објавување содржини и дигитално рекламирање, кој го користи сегашниот алгоритам на социјалната мрежа и бележи 2,8 милијарди корисници месечно.

Конечната одлука за прикажување или ограничување на политичката содржина ширум светот ќе зависи од резултатите од тестовите и од повратните информации од потрошувачите, соопшти компанијата.

Во меѓувреме, подоцна оваа година, компанијата ќе се соочи со одлуката на новиот т.н. Одбор за надзор на содржини на Фејсбук кој треба да процени дали некоја компанија направила грешка со блокирање на сметката на претседателот Доналд Трамп

Поврзани вести

Збогум TDI: Audi веќе нема да развива нови мотори со внатрешно согорување

Влатко Зорба

Презентирана дигиталната платформа „Македонски Туристички Водич“

msp-admin

Доларот закрепна, биткоинот се искачи на 23 000 долари

msp-admin