СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Колку вреди позитивна рецензија во онлајн продавница?

Клиентите денес можат да добијат сè преку Интернет, но често им е потребна помош за проценка на квалитетот затоа што гледаат производи само на екранот. Британската асоцијација на потрошувачи „Which?“ сепак откри дека на рецензиите не треба да им се верува безрезервно.

Marketplace на Amazon е платформа каде што другите трговци можат да ги нудат своите производи на потрошувачите.

„Which?“ откри десет веб-страници кои нудат услуги за оценување на производите на Marketplace, со што се кршат условите на компанијата, пренесува Би-Би-Си.

Услугите вклучуваат „пакети“ лажни рецензии кои трговците можат да ги купат за 15 фунти и поголеми „пакувања“ од 50 или илјада проценки, за кои ќе „исплатат“ од 620 до 8.000 фунти.

Пет компании за „услуги“ имаа повеќе од 702.000 „проценители на производи“ на списокот, утврди „Which?“

На рецензентите им се нудат мали количини, од неколку фунти до повеќе од 10 фунти, и бесплатни или производи со попуст. Тие исто така можат да учествуваат во „програми за лојалност“ и да бидат наградени со врвни производи, од детски играчки до опрема за вежбање.

Amazon се соочува со тешка битка со „napumpaniot сектор на лажни recenzii“, заклучи „Which?“

Портпарол на американскиот дигитален гигант изјави дека ги отстрануваат и преземаат мерки против секој што е вклучен во такви активности.

Крајно време е регулаторот да стори нешто, според раководителот на одделот за домашни производи и услуги во „Which?“, Наталија Хичинс.

„Регулаторот мора строго да ги казни измамниците и да ја смета веб-страницата за одговорна доколку не успеат да ги заштитат своите корисници“, рече тој.

„Ако ги надмине своите можности, останува на владата итно да ја зајакне заштитата на потрошувачите преку Интернет“, додаде тој.

Има порака за Amazon и за другите платформи, откако смета дека тие треба да вложат повеќе напори за да спречат инфилтрирање на лажни рецензии и да ја зајакнат довербата на потрошувачите во нивниот кредибилитет.

Портпарол на Amazon, пак, посочува дека тие не можат сами да ги фатат „измамниците“, повикувајќи на поголеми овластувања за регулаторите.

Британскиот регулатор одлучи да истражи како веб-страниците откриваат и реагираат на лажни и погрешни рецензии.

Минатиот мај, тој рече дека е подготвен да ги казни прекршувањата на прописите, вклучително и поднесување тужба, но не сакаше да открие кои трговски друштва преку Интернет ќе ги следат, додава Би-Би-Си.

Поврзани вести

„Marks & Spencer“ крати 950 работни места

msp-admin

„НУС ПОЈАВА“ на пандемијата – 114 милиони ОТКАЗИ

Влатко Зорба

Технолошките лидери ја слават победата на Бајден

msp-admin