Добавувачот на Apple, Foxconn Technology Group, потпиша договор за стратешка соработка со кинескиот стартап за електрични автомобили Byton. Ова е голем потег на производителот на iPhone за автомобилскиот бизнис.
Byton планира да започне со масовно производство на M-Byte до првиот квартал на 2022 година, се вели во соопштението во понеделникот. Foxconn, чија главна подружница е Hon Hai Precision Industry Co., планира да инвестира околу 200 милиони долари во компанијата, соопштија извори на „Bloomberg“.
Договорот може да биде спас за Byton, кој се бори да го произведе своето прво возило откако го претстави својот концепт автомобил M-Byte пред неколку години. Според договорот, Foxconn ќе и ги обезбеди на компанијата своите напредни технологии за производство, искуство со оперативно управување и ресурси на синџирот на снабдување. Сепак, компанијата со седиште во Тајван разговара и со други кинески производители на електрични автомобили за потенцијална соработка, изјави друг извор.
Технолошките компании се повеќе фрлаат пари во развој на автомобили од следната генерација, вклучувајќи целосно електрични возила и паметни технологии што одат заедно со нив, како што се системи за автономно возење и комуникација во возилото. Foxconn исто така сака да ја диверзифицира својата деловна активност, чии половина приходи зависат од Apple.
На почетокот на 2020 година, Hon Hai објави план за формирање заедничко вложување со Fiat Chrysler за развој и производство на електрични возила во Кина, иако нема да биде вклучено во ниту едно склопување. Во октомври, тајванската компанија ја претстави својата прва шасија за електрични возила, како и отворена софтверска платформа која има за цел да им помогне на производителите на електрични автомобили побрзо да ги испорачуваат моделите на пазарот.
„Бизнисот поврзан со електрични возила ќе биде многу добар во првата половина на 2021 година“, рече претседателот на Hon Hai, Јун Лиу, на настанот на компанијата во Тајпеј минатиот месец.
Од своја страна, Byton, еден од најпознатите стартапи за електрични автомобили во Кина, помина низ тешка 2020 година. Дури и пред Ковид-19, компанијата се соочи со тешкотии во исполнувањето на најавените рокови за производство и испорака на својот прв модел.
Основан од поранешни директори на BMW, Byton, првично наречен Future Mobility, од јуни има околу 1.000 вработени во Кина и околу 500 на други места, вклучително и САД. Инвеститори во компанијата ги вклучуваат државната China FAW група и производителот на батерии EV Contemporary Amperex Technology Co. Ltd., кој ја снабдува Tesla со батерии.
Byton планира да влезе на пазарот во Северна Америка и Европа околу средината на 2020 година, изјави на почетокот на 2019 година поранешниот извршен директор на компанијата Даниел Кирхерт. Во исто време, тој рече дека компанијата размислува за првична јавна понуда.
M-Byte џип може да достигне 80% од целосното полнење за околу 35 минути и има максимална брзина од 190 километри на час. Неговата километража е до 550 километри, според спецификациите на веб-страницата на Byton.