СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Рекорден број ресторани во Јапонија банкротираа за време на пандемијата

Бројот на ресторани во Јапонија кои банкротираа минатата година е 715, што покажува големо влијание на пандемијата врз угостителството во оваа земја.

Според податоците на „Teikou Databank“, неофицијалните резултати од истражувањето покажуваат дека во угостителскиот сектор, кој вклучува барови и пабови, банкротирале дури 183 објекти, што е најголем број од 2020 година, според извештајот за компании, кои имаат долгови над 10 милиони јени, што е околу 91.000 УСД.

Ова е втора година по ред со рекорден број компании кои банкротираа во угостителскиот сектор, бидејќи претпандемиската година беше тешка за оваа индустрија во Јапонија, која се бори со недостиг на работна сила и зголемување на даноците од осум на 10 проценти.

Официјални лица од банката што го спроведе истражувањето велат дека поради скратувањето на работното време поради заострување на епидемиолошките мерки, бидејќи во Осака се зголемува бројот на новозаразени со вирусот Ковид-19, не очекуваат бројот на угостителски објекти, кои се движат кон банкрот, да се намалат.

Сепак, од Банката Теику велат дека почетокот на вакцинацијата против коронавирус, како и воведувањето на стимулативни мерки, Олимписките и параолимписките игри во Токио закажани за ова лето, треба да помогнат во зајакнувањето на расположението на потрошувачите и да се подобри деловното опкружување во индустријата.

Во првите осум месеци од 2020 година, бројот на компании кои банкротираа на месечно ниво претежно растеше во споредба со претходната година. Но, трендот се промени во декември 2020 година, кога трендовите на банкрот на ресторани паднаа за 31,3 проценти, пред се благодарение на програмите за субвенционирање на владата „Оди да патуваш“ и „Оди да јадеш“ за поддршка на туризмот и ресторанската индустрија.

Финансиската помош за ресторани и барови кои беа принудени поради епидемиолошки мерки да работат само до 20 часа за време на втората вонредна состојба, придонесе за намалување на бројот на банкрот, како и затворање на поголем број ресторани.

Бројот на ресторани кои не успеаја да ја надминат кризата се намали во споредба со јануари, кога во март имаше 56,3 проценти на 2,6 проценти, пишува The Japan Times.

Поврзани вести

Volkswagen размислува за IPO на Porsche

Влатко Зорба

Д-р Филип Станковиќ – научник од Македонија кој работи на развој на иновативни производи во тутунската индустрија

Расте глобалниот пазар за користени паметни телефони

msp-admin