Компании и пазар

Две сценарија за влијанието на коронавирусот на пазарот на компјутери

Експерти од истражувачката фирма Canalys составиле две сценарија за можното влијание на коронавирусот на глобалниот пазар на компјутери оваа година.

Во оптимистичката верзија на извештајот, ситуацијата ќе се стабилизира до април, а во песимистичката, едвај на крајот на вториот квартал. Се очекува пазарот на персонални компјутери да се намали за 3,4 до 8,5% оваа година.

Анализата се заснова врз проценка на закрепнување на производството на компјутери и компоненти на вообичаено ниво. Оптимистичката варијанта се проценува со веројатност од 80%. Во овој случај, уште во март, производствениот капацитет ќе достигне 85% од неговиот нормален капацитет, а до април сè ќе се врати на 100%.

Песимистичкото сценарио е помалку веројатно. Се очекува производството во мај да не надмине 90 проценти од нормалното и едвај во јуни ќе се врати во својот нормален капацитет.

И во двете сценарија, коронавирусот ќе влијае на бројот на компјутери објавени на пазарот оваа година. Оптимистичката верзија предвидува намалување на понудата од 3,4% во однос на 2019 година, додека песимистичката верзија очекува пад од 8,5%.

Кинескиот пазар ќе се опорави побавно од глобалниот. Дури во четвртиот квартал ќе стане позитивна динамиката на снабдувањето. Во оптимистичкото сценарио, компјутерските пратки ќе се намалат за 3,8% во текот на годината и 12,2% во песимистичкото сценарио.

Доколку глобалниот пазар се врати на постојан раст во 2021 година, тогаш кинескиот пазар ќе порасне во просек од 6,3% до 2024 година.

Поврзани вести

Најбогатиот човек на светот повторно продаде акции: Овој пат во вредност од 3,1 милијарди долари

Stefanija Kuzmanovska

Се бараат градежници, техничари, работници во услужните дејности…Слободни 9000 работни места

Берта Китинска

Развојната банка ќе склучи договори со 476 компании за кредити од Ковид 1

Влатко Зорба

Трамп забрани трансакции со „ТикТок“ и „Вичет“ во САД (ВИДЕО)

Влатко Зорба

Кина го лансираше првиот 6G сателит

Влатко Зорба

TikTok влегува во војна со „deepfake“ содржините

Влатко Зорба