Авиокомпанијата „Луфтханза“ денес објави дека ја заврши 2020 година со рекордна нето загуба од 6,7 милијарди евра, што укажува на тоа дека може трајно да ги приземји сите стари авиони по корона-криза
Нивните приходи во пандемиската година беа повеќе од преполовени, на 13,59 милијарди евра.
Прилагодената загуба пред каматата и даноците беше 5,45 милијарди евра.
Во последните три месеци од минатата година, „Луфтханза“ работеше со чиста загуба од 1,14 милијарди евра. Неговите приходи потонаа за 71 процент, на 2,59 милијарди евра.
Компанијата доби девет милијарди евра помош од владата во Берлин во 2020 година, а на крајот на годината располагаше со 10,6 милијарди евра, вклучително и 5,7 милијарди евра неискористена државна помош.
Нето-долгот се зголеми за 200 милиони евра, на 9,9 милијарди евра.
„Имаме доволно ликвидност да издржиме на пазарот, кој сè уште е тежок“, рече главниот финансиски директор Ремко Стенберген.
Групата, која ги вклучува брендовите Austrian Airlines, Swiss и Eurowings, објави дека оваа година ќе лета со 40 до 50 проценти од капацитетот пред кризата, поради постојаните мерки за борба против пандемијата на коронавирус. Досега планирале 40 до 60 проценти.
Летото може да донесе олеснување, забележуваат тие.
Летните патувања нагло ќе се забрзаат штом ќе се олеснат ограничувањата, рече извршниот директор Спор, додавајќи дека групата е подготвена да „обнови 70 проценти од распоредот на летови на краток рок“.
Тој исто така посочи дека 2021 година ќе биде „година на редизајн и модернизација“ на групата.
„Ја разгледуваме можноста за трајно слетување на сите авиони над 25-годишна возраст”, истакна извршниот директор.
„Луфтханза“ планира да ја намали својата флота на 650 авиони до 2023 година, но не објави детали за тој план.