СТАНДАРД life
КОМПАНИИ

Најголемиот производител на автомобили во Кина излегува лице в лице со Tesla

Најголемиот производител на автомобили во Кина Geely стартува своја премиум марка електрични автомобили за да се соочи со Tesla во сегментот на растечки пазар во азиската земја, пишува Би-Би-Си.

Кинескиот концерн, кој е сопственик на Volvo и Lotus, го објави името на својата марка Zeekr, чија главна цел е да се задоволи зголемената побарувачка на Кина за електрични возила.

Најавата на Geely доаѓа во моментот кога Елон Маск ја продолжува својата шармантна офанзива во Кина, што директно влијае на борбата на владата против емисиите на јаглерод. Основачот на Tesla се обидува да ја смири кинеската загриженост за камерите надвор и во неговите автомобили.

Geely соопшти дека ќе развива и произведува електрични возила од висока класа под брендот Zeekr и очекува испорака да започне во третиот квартал од 2021 година.

Кинескиот концерн веќе има присуство во овој сегмент на пазарот преку брендовите што ги поседува. Polestar, сопственост на Volvo Cars, развива автомобили со електрични карактеристики. Седиштето му е во Шведска, но производството на возила се одвива во Кина. Lotus, во кој Geely е мнозински сопственик, развива електричен суперавтомобил – Evija.

Geely е сопственик и на лондонскиот производител на црни такси London EV Company, кој се фокусира на производство на хибридни такси кои имаат и бензински мотор и електрична батерија.

Zeekr ќе се соочи со силна конкуренција на Tesla, чиј Model 3 беше најпродаваниот електричен автомобил во Кина минатата година. Исто така, ќе им конкурира на кинеските Nio, Xpeng и Li Auto, кои пак пријавуваат раст на продажбата.

Минатата недела Dongfeng Motor, кинески партнер на јапонски Nissan и француски PSA Peugeot Citroen, изјави дека неговата нова електрична марка Voyah може да започне со испорака на автомобили до своите кинески клиенти во јули.

Пекинг се залага за повеќе од една петтина од продадените автомобили во Кина да бидат електрични до 2025 година.

Geely има амбиции да стане првиот светски производител на автомобили во Кина со гама слична на Volkswagen. Покрај брендовите Volvo и Lotus, тој има и малцински удел во Mercedes-Benz Daimler.

Првичната стратегија на Zeekr ќе се фокусира целосно на кинескиот пазар, но компанијата ќе ги истражува и можностите во странство како што расте глобалната побарувачка за врвни електрични возила.

Премиум брендот ќе работи под нова единица наречена Lingling Technologies, која ќе биде со седиште во Хефеи, источна Кина.

„Претседателот Ли Шуфу чувствува потреба да „вбризга“ во Geely стартап расположение, слично на она што го гледа во NIO, Xpeng и Li Auto“, рече Мајкл Дан, извршен директор на ZoZo Go, консултантска фирма фокусирана на азискиот автомобилски пазар.

„За да стигне таму, тој планира да создаде електрично бебе, Lingling Technologies, кое работи независно од Geely“, додава тој.

Во вторникот, Geely ги објави своите годишни резултати, кои покажуваат дека во 2020 година биле продадени 1,32 милиони автомобили во споредба со 1,36 милиони претходната година.

Елон Маск

Шармантна офанзива на Tesla

Во второто интервју за кинеската државна телевизија, извршниот директор на Tesla, Елон Маск, рече дека е импресиониран од целите на јаглеродот поставени во последниот петгодишен економски план на Кина.

Пекинг ја ограничи употребата на Tesla од страна на воени и владини службеници во клучните институции поради загриженоста за начинот на кој американскиот производител на автомобили ги обработува податоците во Кина.

За време на викендот, Маск им порача на кинеските политичари и бизнисмени преку видео врска дека Tesla никогаш нема да и обезбеди на американската влада податоци собрани од нејзините автомобили во Кина или други земји. Војската изрази загриженост за безбедноста во врска со податоците собрани од камерите вградени во автомобилите.

Кина генерира околу петтина од глобалните приходи на Tesla од 31,5 милијарди долари (23 милијарди фунти) во 2020 година, покажуваат јавните документи.

Поврзани вести

Во Америка во август отворени 1,4 милиони работни места

msp-admin

Извозот на сладолед лани ни донесе над седум милиони долари

msp-admin

Пандемијата „удри“ и по рекламниот сектор

msp-admin